Google Website Translator Gadget

Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

βάφλες γλυκές 

υλικά
3 αυγά
μισό φλ. καφέ ηλιέλαιο ή βούτυρο 
250 γρ γάλα ανακατεμένο με γάλα εβαπορέ 
1/2 φλ. τσ. ζάχαρη
2 φλ. τσ αλεύρι για όλες τις χρήσεις 
1 πακετάκι μπέικιν πάουντερ 
ξύσμα πορτοκαλιού ή λεμονιού ή όποιο άλλο άρωμα θέλετε 
μαρμελάδα ή μέλι , ή πραλίνα φουντουκιού για από πάνω 

 εκτέλεση 
ανακατεύουμε το αλεύρι με το μπέικιν πάουντερ και το ξύσμα 
χτυπάμε τα αυγά , το μείγμα του γάλακτος, το λάδι και την ζάχαρη 
προσθέτουμε και το μείγμα του αλευριού 
καίμε την βαφλιέρα ρίχνουμε 2-3 κουταλιές της σούπας μείγμα ( ανάλογα με το μέγεθος της βαφλιέρας μας ) , αφήνουμε να ψηθεί 6΄- 7΄
όπως είναι ζεστή αλείφουμε με ότι προτιμάμε 
είναι ωραίο συνοδευτικό για τον καφέ μας 

6 σχόλια:

  1. Όχι απλά "ωραίο"...
    Έκτακτο είναι!
    Έτσι τις φτιάχνουμε κι εμείς!
    *Συνήθως βάζω σπιτικές μαρμελάδες ή ταχίνι!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε ναι οι μαρμελαδες και τα γλυκα του κουταλιου ΜΟΝΟ απο τα χερακια μας , φιλακια διπλά

      Διαγραφή
  2. Τώρα που τις είδα Ειρήνη μου τις ζήλεψα, μάλλον σύντομα θα χρειαστώ τη συνταγή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ'ευχαριστούμε Ειρήνη μου,που μοιράστηκες μαζί μας την συνταγή,θα την έχω υπόψιν μου και θα την δοκιμάσω.....μιας και όλα τα μέλη της οικογένειας είναι φαν στην βάφλα,εκτός από εμένα.Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φυσικα τα παιδια τις προτιμουν με μερεντα, αλλα εγω δε θα ελεγα οχι στη δικη σου εκδοχή με μαρμελάδα!φαινονται πεντανοστιμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή