Google Website Translator Gadget

Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

κέρασμα

καλημέρα , μιας και παντρεύτηκε ο μικρος γιος μου και επειδή εχω πολυυυυ καιρο να γραψω   ειπα να ξεκινήσω με ενα κερασμα για να σας καλοπιάσω 

τρουφάκια πορτοκαλιού 
υλικά 
2 φλ. τσ χοντροτριμμένα αμύγδαλα άσπρα 
2 φλ. τσ. πορτοκάλι γλυκό πολτοποιημένο 
1 φλ. τσ τριμμένο κέικ ή πτι μπερ 
1 σφηνάκι λικέρ πορτοκάλι 
άχνη ή καρύδα ή αμύγδαλα τριμμένα 

εκτέλεση  
ανακατεύουμε τα αμύγδαλα με το πορτοκάλι και το κέικ 
αν δούμε οτι είναι πολύ στεγνό προσθέτουμε σιρόπι από το γλυκό .
αν είναι αραιό προσθέτουμε κέικ 
πλάθουμε μικρά τρουφάκια και τα πασπαλίζουμε με άχνη ή καρύδα ή αμύγδαλα 
βάζω σε τρουφόχαρτα και σε κουτί για μπισκότα διατηρούνται για αρκετό διάστημα ( αν μείνουν) 

- χρησιμοποιώ το γλυκό που έχω φτιάξει με τις φλούδες από διάφορα εσπεριδοειδή 
-γίνονται και με αξεφλούδιστα αμύγδαλα 
-συνήθως πασπαλίζω με άχνη 
καλή επιτυχία  

14 σχόλια:

  1. Να σας ζήσουν τα παιδιά!!!!να είναι ευτυχισμένα και αγαπημένα!!!
    νοστιμο γλυκάκι!μμμμμμ
    ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κορίτσι μου γλυκό! Να σας ζήσουν! Να είναι γερά κι ευτυχισμένα τα παιδιά!
    Μόνο ομορφιά να έχει η ζωή τους και η ζωή όλων σας!
    Η συνταγή καταγράφεται αμέσως!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συριανακια ξερετε τι εβαλαν μπροστα σε καθε καλεσμενο στο τραπεζι τα παιδια ???? αυτο που κανει ...σαπουνοφουσκες .... σας ευχαριστω για τις ευχες και σε σας οτι επιθυμει η καρδουλα σας

      Διαγραφή
  3. Να ζήσουν τα παιδιά Ειρήνη μου,να είναι γερά, δυνατά,ευτυχισμένα και καλοτυχα μέχρι τα βαθειά τους γεράματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο το κέρασμά σου Ειρήνη μου!
    Να ζήσουν οι νεόνυμφοι, με υγεία και αγάπη και να τους χαίρεστε!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννα μου σευχαριστω να εισαι καλα και οτι επιθυμεις και εσυ

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα, να πω και από εδώ να τον χαίρεσαι, τα τρουφάκια τα έκλεψα γιατί λατρεύω τα τρουφάκια με ινδοκάρυδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σευχαριστω Αχτιδα μου
      '''κλεψε ''' οτι θες το ξερω οτι ειναι με αγαπη

      Διαγραφή
  6. Να ζήσουν τα παιδιά, μαζί και αγαπημένα μέχρι τα βαθιά τους γεράματα!
    Τα γλυκάκια νοστιμότατα ακούγονται..διαβάζοντας τα υλικά τους!
    ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΤΕ!!!!
    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβαρα μου και τα δικα σου να τα χαιροσαστε και ευτυχισμενα

      Διαγραφή
  7. Να σου ζήσουν τα παιδιά σου Ειρήνη μου και να είναι γερά και ευτυχισμένα !!Ωραίο το κέρασμα σου!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή