Google Website Translator Gadget

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

και η ζωη συνεχιζεται ??????

4 σχόλια:

  1. Ειρήνη μου, έτσι είναι!
    Συνεχίζεται; Εγκλωβισμένοι σε μια Χούντα περιμένουμε την επανάσταση που θα μας δώσει πίσω όλα όσα μας στέρησαν!
    Ελπίζουμε στα νιάτα..
    Η πάλη τους να μη πάει χαμένη..
    Είμαστε δίπλα τους να τους δίνουμε δυνάμεις για αντίσταση και εύχομαι όλα να καταλήξουν στις προσμονές και τις ελπίδες μας!
    Οχι για μας μα για τα παιδιά που τους αξίζει ένα μέλλον καλύτερο και τα όνειρα τους ανθισμένα!

    Καλημέρα αγαπημένη μου Ειρήνη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συνεχίζουμε Ειρήνη μου αλλά πως? Μαυριλα και απογοήτευση και ένα μέλλον αβέβαιο όσο ποτέ άλλοτε για όλους μας. Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ζωή συνεχίζεται κι εμείς μετράμε τις ομοιότητες του τότε ε το τώρα ,δυστυχώς.
    Η ελπίδα πάντα υπάρχει, κι ας είναι τοσο μικρή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τότε ήμουν κι εγώ εκεί!!! Τώρα βλέπω την υποκρισία αυτών που καπηλεύτηκαν το Πολυτεχνείο και τρομάζω για το μέλλον των νέων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή