Google Website Translator Gadget

Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

βιβλιο ευχών



την περασμενη Κυριακη η καλη μου φιλη Αγγελικη βαφτισε το μικρακι της
μιας και της αρεσουν κατι τετοια ειπα να της φτιαξω ενα βιβλιο ευχων αλλά με τον δικό μου τρόπο

με χαρτι για scrapbooking απο το afriditishobby.gr εφτιαξα το εξωφυλλο


 με χαρτια για ντεκουπαζ και αυτοκολλητα διακόσμησα τις εσωτερικες σελιδες



















και με καποιες φωτοτυπιες απο σχεδια που ειχα βρει στο ιντερνετ



δεν ειναι σαν το υπεροχο  scrabooking που δημιουργητε εσεις αλλα εγω ειμαι της παλιας σχολης
 



5 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφο!!!! Μου αρέσει πολύ και το εξώφυλλο και οι εσωτερικές σελίδες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο, Ειρήνη!! Υπέροχο το χαρτί του εξωφύλλου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειρήνη επιτέλους μου επέτρεψε η σελίδα σου να δω το υπέροχο βιβλίων ευχών!!!!!!!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιωαννα Ανεραιδα Σταυρουλα σας ευχαρηστω να εισαστε καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή