Google Website Translator Gadget

Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

καλαθάκι για τα καλλυντικά του μωρού

για να καλωσορίσω το μωρό μιας φίλης έφτιαξα ενα καλαθάκι με μερικά χρήσιμα για τις πρώτες ήμερες πραγματάκια
πήρα ενα καλαθάκι ,κόλλησα μια ταινία διπλής όψης και εκεί επάνω κόλλησα ενα ύφασμα αφού το γύρισα λίγο προς τα μέσα
με τα έραψα με κρυφές βελονιές μια κορδέλα με πλισέ τούλι πιάνοντας και το ύφασμα μαζί
έδεσα ενα κορδελάκι με 2-3 λουλουδάκια στο χεράκι
έβαλα τα διάφορα είδη μέσα με λίγο τούλι ενδιάμεσα και με πολύ αγάπη το πρόσφερα

6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο και χρήσιμο δώρο! Με την ταινία διπλής όψης μου έδωσες ιδέα να φτιάξω κι εγώ ένα καλάθι που έχω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σευχαρηστω Ανεραιδα
    την διπλης οψης την σκεφτηκα μιαν αλλη φορα που ειχα φτιαξει αλλο καλαθακι γιατι δεν μπορουσα να συγκρατησω το υφασμα για να το ραψω
    φτιαχνοντας μαθαινουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ομορφο το καλαθάκι Ειρήνη σ' ευχαριστούμε για τις οδηγίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σευχαρηστω Σταυρουλα
    πιστευω οτι πρεπει ο ενας να μαθαινει απο τον αλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειρηνακι μου πολύ ωραιο!! εχω φτιαξει και εγω παρομοιο και η κουμπαρουλα μου το καταευχαριστηθηκε!

    ευχαριστουμε για την ιδεα με την κολλητικη ταινια!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή