Google Website Translator Gadget

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

τα χριστουγεννιατικα του Νικολακη

με μεγαλη μου χαρα σας δειχνω τις δημιουργιες του εγγονου μου για τα χριστουγεννα ( οχι οτι ειμαι γιαγια κουκουβαγια )
επειδή στο σπιτι μας ανακυκλωνουμε οτι μπορουμε ο Νικολακης εφτιαξε πραγματα με οτι ειχαμε στην αποθηκη
μπουκαλια για να βαλουμε λικερ ή κρασακι




βαζακι για μαρμελαδα



παλια cd και στολιδια απο τουρτες περασμενων χρόνων




εφτιαξε και ενα καντρακι με ντακουπαζ , μπορει να μην ειναι τελειο αλλα ειναι απο τα χερακια του


με αυτα παίρνω μερος στο πανηγύρι του stars and icicles της αγαπημενης μου Κατιας 

28 σχόλια:

  1. Άααλλα του!
    Μπράβο στον εγγονό!
    Άντε, δως του ένα πελώώώώριο φιλί τώρα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. του τοδωσα το φιλι _ κι οχι μονο ενα-
      σευχαριστω που δεν με ξεχνας και περνας απο την γειτονια μου
      φιλια

      Διαγραφή
  2. Ο Νικολάκης έκανε θαύματα και θα συνεχίσει να κάνει αφού έχει καθοδηγήτρια εσένα Ειρήνη μου. θέλω να του δώσεις πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου οσο ειναι μικρος μπορουμε και του δειχνουμε πραγματα να φτιαχνει
      μολις περασει τα 10 ......
      νασαι καλα και να περασει ομορφα τις γιορτες

      Διαγραφή
  3. Μπράβο και στον Νικολάκη και σε σένα Ειρήνη μου!!!!
    Με τέτοιο μαθητή θα κάνεις θαύματα!!!!!
    Καλές γιορτές!!!
    Φιλάκια πολλά και στους δυο σας!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρενα σευχαριστω
    αφου η γιαγια δεν προλαβαινει να φτιαξει σχεδον τιποτα πηρε σειρα ο 8χρονος Νικος με την συμφωνη γνωμη και της μαμας του
    αυτα τα εφτιαξε για το παζαρι του σχολειου του
    καλες γιορτες να περασεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Ειρήνη μου και στον Νικολάκη και σε σένα!!!
    Πραγματικά είναι καταπληκτικές οι δημιουργίες του!!! Κι απ' ό,τι λένε οι πληροφορίες μου δεν φτιάχνει μόνο αυτά!!!
    ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟ!!!
    Καλή βδομάδα!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στελλα σευχαριστω
      οσο για τις '''πληροφοριες'''σου εχει ερωτα με τον Νικολακη
      πιο πολυ μπορω να σου πω χαιρεται η Σουλα με οτι τις στελνω να δει παρα εγω
      νασαι καλα , φιλια

      Διαγραφή
  6. Ο Νικολάκης Ειρήνη μου είναι ένας σωστός καλλιτέχνης. Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις . Δώστου ένα φιλί και τα συγχαρητήριά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιτη σευχαριστουμε και οι δυο
      μακαρι να ασχολείται με τον ιδιο ζήλο και οταν μεγαλωσει
      ευτυχως τον ενθαρρύνουμε ολοι και εχει και μια πολυ καλη εκπαιδευτρια στην ζωγραφικη
      ευχομαι καλες γιορτες , φιλια

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Ειρήνη μου, καλά Χριστούγεννα!Θαυμάζω τις μικρές λεπτομέρειες που πρόσθεσε στα cds ο εγγονός σου!Πόσο απλά, πόσο όμορφα!
    Να χαίρεστε το παιδί . Είναι τόσο σημαντικό να μάθει την προσφορά!
    φιλιά πολλά σε σένα και στον Νικολάκη σου!Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!Ό,τι είναι απο τα χεράκια των παιδιών είναι τ έ λ ε ι ο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νασαι καλα Βαρβαρα
      καλα να περασετε τις γιορτες ολη η οικογενεια
      σευχαριστω φιλια

      Διαγραφή
  8. Βλέπω σε λίγο τον Νικολάκη με δικό του μπλογκ να μας δείχνει τις δημιουργίες του!!!! Οσο για φιλιά δεν λέω τίποτα.... ξέρεις εσύ. Και στα δύο μαγουλάκια!!!!!!! Καλό βράδυ Ρηνιώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. λες Σταυρουλα??? εεε τοτε θα κλεισω το δικο μου γιατι δεν θα εχω τι να σας δειξω
    τα φιλια τα παίρνει καθε μερα και τώρα βρηκα την ευκαιρια να του δίνω πιο πολλα
    να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ειρήνη μου τι ομορφιές ειναι αυτές ο Νικολάκης είναι φοβερός να τον χαίρεσαι!!!!!!να έχετε καλές γιορτές με υγεία και αγάπη .Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!!!!!! Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και καλά .Καλη μου Ειρηνη, εύχομαι η γέννηση του Χριστού να φέρει σ' εσένα και την οικογένειά σου κάθε τι καλό και όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή και ευλογημένη χρονιά Ειρηνη μου, γεμάτη με όλα τα καλά του Θεού, αγάπη, υγεία, ζεστά χαμόγελα, ευημερία και δημιουργικότητα!
    Χρόνια πολλά και καλά, να χαίρεσαι την ομορφη οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ, με Υγεία και Δημιουργικότητα!
    Με την Αγάπη μου,
    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κυριε Βλουτη ευχαριστω για τις ευχες ,
      να εχετε καλη χρονια και κουραγιο να πολεματε για τα πιστευω σας

      Διαγραφή
  15. Καλή χρονιά Ειρήνη μου γεμάτη αγάπη υγεία και δημιουργικότητα!!πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μεταξια να εισαι καλα
    καλη χρονια με υγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ομορφα! Θελω και εγω βαζακι για μαρμελαδα. Τλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλώς σε βρήκα, Ειρήνη μου εδώ!! καλώς ώρισες και στο μπλογκ μου!! χαίρομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή