Google Website Translator Gadget

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

δεντρακι απο χαρτινα λουλουδια

ειναι η τριτη φορα απο το μεσημερι που κανω την ιδια αναρτηση
δεν ξερω τι κανω λαθος και δεν εμφανιζεται

μια φορα η Ανεραιδα μας η καλη, μας ειχε δείξει ενα δεντρακι που ειχε φτιάξει
της εγραψα οτι φτιαχνω κι εγω με λιιιιγο διαφορετικο τροπο και μου απαντησε ''εμπρος δειξε μας ''
και επειδη αργω αλλα δεν λησμονώ εφτιαξα ενα να το δειτε 
αφου φαμε το γιαουρτακι μας μη παει χαμενο το κουπακι του το κανουμε γλαστρακι για το δεντρο
του σκιτσαρουμε ενα απλο σχέδιο γύρω γύρω με μολύβι και περναμε απο πανω το μπιστολι με την ζέστη σιλικόνη


το βαφουμε οταν κρυώσει η σιλικόνη
στερεώνουμε μεσα με γύψο ενα ξύλο κανέλας
στο επανω μερος της κανελας βάζουμε ενα κομματι ψυχρο πηλο ή αλμυρο ζυμαρι
και σε αυτο μπηγουμε τα κοτσανακια απο τα λουλουδακια που εχουμε μαζεψει απο γαμους  πολυ κοντα το ενα με το αλλο
οταν γεμισουμε ολη την μπαλα βαζουμε οτι αλλο θελουμε για διακόσμηση
στο τελος κολλάμε με ατλακολ λιγη πράσινη ράφια -χορτο- και κανα δυο λουλουδακια
και ετοιμο

34 σχόλια:

  1. ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ!!ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΟΟΟΟ!!!!ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. lourdi μου σευχαρηστω που περνας και χωρις να δεις την αναρτηση
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είρήνη, ειναι τόσο γλυκό και όμορφο!!!Εσύ το θεωρείς ευκολο, αλλά για μένα που δεν εχω και τέτοια υλικά ,φαντάζει δύσκολο!!!!Μήπως να μας εξηγήσετε κάποια φορά και τι ειναι τα υλικά και που μπορούμε να τα βρούμε???Πάντως ,το βρίσκω τέλειο!!!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι παρεάκι είστε εσείς;;; Χρυσοχέρες όλες!!!
    Μπράβο Ειρήνη, απλό και πολύ-πολύ όμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειρήνη,ποτέ δεν πετώ τα κουπάκια του γιαουρτιού,απλά τα ζωγραφίζω.
    Η ιδέα σου είναι πολύ καλή,έφτιαξες ένα πανέμορφο γλαστράκι!

    Το μόνο που μου λείπει είναι ο πηλός-που θα μου πάει χιχι..
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΑΑ!!!!! Είναι θεϊκό!
    Τό ζυμάρι δε, που πάντα υπάρχει στο σπίτι αλεύρι, μου λύνει τα χέρια γιατί που να ψάχνω τώρα για πηλό ή μπαλάκι από φελιζόλ,είσαι φοβερή ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρηνιώ τέλειο το δεντράκισου!!! Βοήθησε κι ο Νικολάκης????? Μου φαίνεται πως είμαι η μόνη που δεν έχω μπιστόλι σιλικόνης...για να κοιτάξω να πάρω μην είναι λειψά τα εργαλεία μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο και γλυκούλι!Μπράβο Ρηνούλα μου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εντυπωσιακό το αποτέλεσμα!!!
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. RIRI γιαυτο ειμαστε εδω για να λυνουμε απορριες
    θα κανω καποια αναρτηση λειαν συντομως που να λεω τι ειναι και που βρησκουμε καθε υλικο
    να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ kiki σευχαρηστω
    καλως ηρθες

    @ eleni σευχαρηστω
    αν δεν εχουμε πηλο βαζουμε αλμυρό ζυμαρι

    @ rena σευχαρηστω
    ετσι, πρεπει να κανουμε την ζωη μας πιο ευκολη και να χρησιμοποιουμε οτι εχουμε σπιτι

    @ Σταυρούλα μου οχι δεν βοηθησε ο μικρος γιατι το εφτιαξα σε ωρα περασμενη και τι δεν εχεις μπιστολι σιλικονης????καλα εεε???δεν εισαι καλη χειροτεχνης χιχιχιχι

    @ Χρυσανθη σευχαρηστω
    οταν περισεψουν απο τον γαμο του παιδιου ξερεις τι θα τα φτιαξεις

    @ Ξανθη να εισαι καλα σευχαρηστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλέ υπέροχο είναι..τα λουλουδάκια τα έκανε με τσρνιτ; μάλλον.Εγώ προτιμώ τον ψυχρό, πηλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχτιδα σευχαρηστω
    τα λουλουδακια ειναι κατι σαν χαρτι
    ειχαν μεινει απο τις μπουμπουνιερες του γαμου του παιδιου μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ Ειρήνη μου, είναι πολύύύ όμορφο, γλυκούλι και ρομαντικό!!! Μπράβο σου, πολύ το ζήλεψα...

    Την καλησπέρα μου και ευχές για μια καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραιο το γλαστρακι και φτιαχνεται χωρις πολλα εξοδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ♥ Olá, amiga!
    Sua árvore ficou bem bonita!!!
    Uma boa semana, cheia de luz, paz e muita criatividade.
    Bj♥s.
    Brasil ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. painter και Δημιουργια σας ευχαρηστω
    καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ είναι πολύ πολύ όμορφο και, κυρίως, πολύ πιο εύκολο και γρήγορο από το δικό μου, με τα λουλουδάκια από γκοφρέ....Έχω κάποια τέτοια λουλουδάκια στο συρτάρι, θα ακολουθήσω (και πάλι) την ιδέα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανεραιδα μου να εισαι καλα και......καντο να το δουμε χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αν δεν μας έδειχνες βήμα βήμα πως το έκανες δεν θα μπορούσα να φανταστώ ότι πριν ήταν ένα κουπάκι από γιαούρτι!
    πραγματική μεταμόρφωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ....ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή Χρονιά και με υγεία! Πανέμορφο το δεντράκι σου και οι οδηγίες πολύ κατατοπιστικές. Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. eudokia και Christina σας ευχαρηστω


    @καλη μου lourdi σευχαρηστω για την εγνοια που εχεις για μενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σ ευχαριστωωωωωω πολυυυυυυ χαχαχα πολυ μ αρεσε Κσ γραναζης χαχαχαα Νασαι καλα γλυκια μου ειρηνη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. και εσυ misirlou μου να εισαι καλα
    σευχαρηστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. τι ομορφο δεντρακιιι..
    με τα λουλουδακια τ!♥

    υπεροχη αν9ισμενη αναρτηση..χιχι^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχο πραγματικα και πολυ ευκολο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολυ όμορφο και πολύ ρομαντικό, τελικά το ζυμαράκι είναι θαυματουργό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. μονοκεράκι neli Nemecis elenfly
    σας ευχαρηστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή