Google Website Translator Gadget

Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

σπιτακι γουρι

καθε χρονο φτιαχνω καποια γουρια για τους φιλους

εφετος εφτιαξα με ψυχρό πηλό
τα εργαλεια που χρησιμοποίησα ειναι
ψυχρος πηλός ,πλαστης,κουπατ διαφορα, καπακι απο στυλο,ακρυλικα χρωματα,σύρμα σαν κιαυτο που φτιαχνουμε τα δεντρακια ,μια παγιετα αστερι, μερικες χαντρουλες ,μπιστολι σιλικόνης ,ενα ματοχαντρο.και ενα κοματακι κορδονακι ,το χαρτονι απο μια τουρτα ή ενα πλαστικο πιατακι και λιγο ρυζόχαρτο

ανοιξα φύλλο ,εκοψα με κουπ ατ ενα σπιτακι ,με το καπακι του στυλό εφτιαξα τα κεραμυδια ,με κουπατ  εκανα ενα'''παραθυράκι στην μεση του σπιτιού ,με ενα καλαμακι για τα σουβλακια εκανα 3 τράπουλες (1 στην μεση και 2 στο κατω μερος ) 
το άφησα να στεγνωσει επανω στο καλοριφερ
το εβαψα με τα ακρυλικα ,περασα σε λεπτη μισινεζα το ματοχαντρο και το εβαλα στην μεση
με συρματακι κρεμασα τις χαντρουλες στο κατω μερος και το αστερακι στην καμινάδα

στην πισω μερια κόλλησα ολα αυτα και το κορδονακι με σιλικόνη

30 σχόλια:

  1. Και του χρονου να εισαι καλα, να φτιαξεις γουρια για τους φιλους σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα!!!!απο το καλοκαιρινο Ηρακλειο!!!φιλη μου υπεροχο ειναι!!και ευχομαι να φερουν γουρι στους φιλους σου!..μα και σε σενα!!η χρονια αυτη να ειναι με πολλες χαρες, υγεια, και δημιουργικη!!
    Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΓΟΥΡΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΓΟΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δημιουργια σευχαρηστω
    καλες γιορτες για ολους μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. lourdi μου σευχαρηστω απο την συνεφιασμενη Χιο
    απο το στομα σου και στου Θεου το αυτί να αλλαξει λιγο η ζωη μας
    καλες γιορτες να περασεις μαζι με τους δικους σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου σευχαρηστω
    τα γουρια τα φτιαχνω μπας και καλοπιασω τον νεο χρονο και ερθει σιγα σιγα και ομορφα
    ευχομαι να ειναι καλος για ολον τον κοσμοο
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενας άνθρωπος σαν εσένα είναι από μόνος του γούρι!!!!!!!!Νάσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρυσανθη μου σευχαρηστω μακαρι να ειναι αληθεια
    να εισαι καλα και καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ααααα αυτό θα το αντιγράψω σίγουρα!!! Είναι απίθανο!! Θα φτιάξω για να κάνω δώρα στους δικούς μας, αντί να αγοράζω.....Ελπίζω να μη σε πειράζει, ε; Μοιαζει με αυτό που μου είχες στείλει από φύλλο μετάλλου, αλλά ο πηλός μου φαίνεται πιο εύκολος, οπότε θα τον προτιμήσω! Ευχαριστώωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανεραιδα μου καλη σευχαρηστω και να το φτιαξεις
    και με το αλουμινιο ειναι ευκολο μονο που με τον πηλο ειναι πιο σταθερο
    καλες γιορτες να εχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο το γουρλίδικο σπιτάκι σου Ρηνιώ!!
    Σ' ευχαριστούμε για τις κατατοπιστικές σου οδηγίες. Εύχομαι καλές γιορτές και γούρι πάντα στο σπιτικό σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εύχομαι τα γούρια σου να φέρουν τύχη στους φίλους σου, στους δικούς σου και σε σένα στην καινούργια χρονιά!! Καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πόσο ""ζηλεύω" αυτήν την δεξιοτεχνία σου,να χειρίζεσαι με τέτοια ευκολία τα υλικά,και να βγάζης τέτοια θαυμάσια πραγματάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σταυρουλα μου σευχαρηστω παντα με εναν καλο λογο
    καλες γιορτες και ηρεμες και σε σενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. table rouge σευχαρηστω και ευχομαι το γουρι να ειναι για ολους μας
    καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Riri σευχαρηστω
    και εσενα τα χερια σου βγαζουν θαυμασιες δημιουργιες
    καλες γιορτες κοριτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αφροδιτη σευχαρηστω πολυ
    να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μου αρεσε πολυ κ μου εδωσες μια πολυ καλη ιδεα να φτιαξω δωρακια.. σ ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχο μπλοκόσπιτο! Δοκίμασε να κάνεις με ψυχρή πορσελάνη σε σκόνη και νερό με καλουπάκια..Γίνεται υπέροχο και είναι και πιο εύκολο.Συγχώρεσε την ..συμβουλή μου απλά δεν ξεχνώ τα χρόνια που δίδασκα η χαζούλα!Έκανα μικρούς Αγ.Βασίληδες με καλουπάκια και κρέμασα χαντρο΄πυλες με κορδονάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λενα χαιρομαι οταν αυτα που ανεβαζω φαινοντε χρησιμα σε οποιον τα διαβαζει
    σευχαρηστω να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αχτιδα σευχαρηστω για την επίσκεψη και για την συμβουλή σου
    φτιαχνω και με γυψο ή πορσελάνη διαφορα αλλα λεω αν κανω τωρα κατι να το φωτογραφίσω και να το δείτε
    μεχρι πριν λιγα χρονια δεν σκεπτομουν να βγαλω φωτ γιατι οποιος με ξερει μου ζητουσε να του δείξω και το έκανα αμεσως
    εχω και εγω μια μικρη εμπειρία απο μαθηματα σε παιδια και μακαρι να μπορουσα και παλι να το κανω
    σευχαρηστω καλη μου και να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημερα!!!!και καλο Σ/Κ! φιλη μου απο το χειμωνιατικο Ηρακλειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. TROMERO!!!M aresei paaaara poly!!!An epitrepetai mporeis na mou peis apo pou phres to spitaki to plastiko???Euxaristwwwwwwww

    ΑπάντησηΔιαγραφή