Google Website Translator Gadget

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

άγγιγμα ψυχής

την πεταλούδα την λένε και ψυχή
ολες οι μπλογκοφιλες γράφουν ομορφα και μας χαρίζουν ενα κομματι απο την ψυχή τους 
καποιες ομως αγγιξαν την δική μου ψυχη περισσοτερο με αυτα που γράφουν
σαυτες λοιπόν τις φιλες χαρίζω αυτο το βραβειο και τις ευχαρηστω

 http://giagia-antigonh.blogspot.com/ 
στην Γιαγια Αντιγόνη γιατι .....
στην καλή μου Ανεραιδα 
στην Ελένη που αγαπώ πολυ  και την διάβαζα πριν μπω και εγω στην παρέα σας

στην Παναγιώτα 
 στον ενικό 
στον κυριο Κωστα  Βλουτη για τον αγώνα  που ξερω οτι εχει κανει 
στην Ελενη Μ με τα ωραια ποιηματα της
και στην γλυκια μου Σταυρούλα για τα οσα εχουμε πει τοοοοσες ωρες στο τηλ

σας ευχαρηστω ολους 

8 σχόλια:

  1. Ειρήνη σ' ευχαριστώ πολύ, είναι τιμή μου να παίρνω βραβείο από ένα άτομο που εκτιμώ ιδιαίτερα.
    Μόνο που θα κάνεις την αγγαρεία να μου πεις την διαδικασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρήνη καλημέρα!
    Ευχαριστώ πολύ και με τιμά ιδιαίτερα αυτό το βραβείο..
    Ξέρεις να με διαβάζεις πίσω από τις λέξεις και μου φαίνεται τόσο οικείο...
    Για όλα ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειρήνη μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!! Με τιμάς! Για πες...τι το κάνουμε με τη σειρά μας, το δίνουμε αλλού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παναγιωτα δεν προλαβα να σε βοηθησω...το εκανε αλλη μπλογκοφίλη για μενα
    να ειναι καλα και εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιαγια Αντιγόνη εγω ευχαριστώ γιαυτες τις '''λεξεις '''
    να εισαι καλα
    Υ.Γ. παρατήρησες πως δεν βάζω πια ερωτηματικά μετα το '''Γιαγια'''??? με έπεισες οτι εισαι στα αλήθεια γιαγιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανεραιδα μου καλή δεν ξέρω ακόμη πως παει το ολο θέμα
    δεν ξερω τί πρεπει να κανω με τα βραβεία
    ακόμη δεν ξέρω αν επρεπε να βάλω δικό μου έργο ή ειναι αντικανονικό
    αν εχεις ανθρωπους που θες να τους το προσφέρεις κάνετο θα ειναι τιμη και γιαμένα
    να εισαι καλα και τα ονειρά σου να γίνουν πραγματικότητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρηνιώ μου δεν ξέρω πως να σ' ευχαριστήσω γι' αυτό το βραβείο, αλλά και για το άλλο που μου χάρισες της φιλίας!!!! Ειδικά όμως αυτό που είναι και δημιούργημα δικό σου από αυτά που θαυμάζω με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενη....Ξέρεις με τα λόγια δεν τα πάω πολύ καλά....Σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτό το "άγγιγμα ψυχής".....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σταυρούλα μου ειναι πέρα για πέρα ''αγγιγμα και βαλσαμο ψυχης ''οι κουβέντες σου
    σευχαρηστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή